Friday, July 2, 2010

Appointment Cancellations for Saturday 3rd July 2010

Assalamualaikum wrt wbt,

Saya minta maaf kerana terpaksa membuat pengumuman ini lewat dan hanya secara online. Saya tidak sempat SMS mana-mana client hari ini, one whole day saya sangat sibuk sampai enzim petang pun miss, bukan soru je miss.

Saya terpaksa cancel semua appointment consultation untuk hari Sabtu 3 Julai 2010 kerana saya telah dipanggil untuk sesi fotografi, bagi tujuan iklan. Ya... iklan apalagi, kalau tak iklan Litchin :o) Saya terlupa nak bawa pulang fail yang mengandungi semua data dan no. tel client, sampai ke saat butik nak tutup saya masih menjalankan sesi konsultasi semalam, so tak sempat nak berkemas sampai banyak yang patut-patut saya terlupa nak capai...

Maaf sekali lagi. Insya Allah, Ahad 4 Julai 2010 saya ada di butik dari jam 2 petang hingga 10 malam, so bolehlah mana yang nak datang tu... datanglah. Kalau kena beratur amik nombor tu... harap bersabar. Lately ni memang macam tu kat butik hehe. Sambil tu bolehlah cuci mata kat baju-baju baru sampai untuk buat baju raya... :o))

Wassalam.
~:: Zaza hj Zulkifle ::~
Manager cum Product Consultant,
Butik Emas Sutera.

No comments:

Post a Comment