Saturday, July 3, 2010

~:: Become a Litchin Trader ::~

Salam,

Haven't U seen it all? So many dah berjaya slim dengan efektif dan sehat dengan Litchin ni... Perlukah kami ceritakan lagi? Apa? Perlu? Hanya layari http://www.emassutera.com.my/ dan bacalah blog kami yang penuh dengan catatan mengenai Litchin tu... tidak syak lagi Litchin sangat berkesan dan selamat terutama sekali jika pengguna itu menpadat konsultasi yang proffesional, tidak 'bias' dan telus daripada trader-trader yang kami latih.

Itulah antara kelebihan menjadi trader melalui Emas Sutera. Selain dari bimbingan seminar dan support iklan dari pihak De Bella sendiri, Emas Sutera memastikan trader kami well-versed tentang product knowledge dan komitmen kami kepada downline memang utuh. Tak memang tangan kalau ikutkan, tapi kami cuba sedaya upaya...

Untuk menjadi trader syarat yang ditetapkan oleh pihak HQ adalah mudah. Purchase 7 set Litchin [7 Enzim + 7 Fiber + 7 free shaker] pada harga RM1624 SAHAJA. Tetapi Trader diwajibkan membeli Body Composition Monitor yang berharga RM450 atau RM600 [RM600 recommended, bukan sebab dia mahal tapi dia tahan lasak, nak buat demo 10-15 orang nanti...] 

Syarat tambahan dari pihak Emas Sutera pula... anda mestilah menjadi downline Emas Sutera... yes, mendaftar sebagai ahli melalui Emas Sutera, RM40 sahaja, seumur hidup selagi anda masih aktif dalam masa setahun. Inilah tiket untuk anda beruplinekan DCD Haji Zul, Consultant [bakal DD?] Zaza hj Zulkifle dan juga Hajah Zaleha yang sudah tidak perlu lagi kami kenalkan jika anda sudah berada di dalam keluarga De Bella. Mana yang belum kenal, jenguk-jenguk lah ke Butik, berjumpa dengan mereka, anda boleh nilaikan sendiri, adakah mereka sesuai menjadi upline anda...?

Jika anda sudah membaca blog kami, anda tentu sudah terlihat wajah Consultant kami dan membaca perkongsian yang telah dibuat beliau. Mana yang pernah datang ke Butik pula tentu sudah pernah terdengar celotehnya. Zaza hj Zulkifle adalah qualified Beautician & Therapist, bekas seorang pensyarah Multimedia dan bekas pelajar beraliran Sains & Kejuruteraan Sekolah Berasrama Penuh, Sek Men. Sains Muzaffar Syah, Melaka. Beliau juga mempunyai minat yang mendalam dalam bidang Human Biology dan Nutirition. As a trained debator, Zaza jarang mempunyai masalah untuk memberikan motivasi & training terhadap semua golongan walaupun usia beliau masih muda. Oleh kerana Zaza sangat faham tentang cara Litchin bertindak dan kesannya terhadap Human Biology, dia berjaya menurunkan berat badannya sendiri sebanyak 15kg hanya selepas 35 hari mengambil Litchin. Jika anda menjadi Trader kami, she will be your mentor and fascilitator. Beliau mudah dihubungi dan sangat berkomitmen. 

Janganlah fikir panjang jika anda sudah ada hasrat untuk menjadi Trader. Insya Allah, tidak ada ruginya. 

EMAS SUTERA MANAGEMENT TEAM
012.2601575 | 03.82100797

No comments:

Post a Comment